مشاورین املاک،خرید،فروش،آپارتمان،ملک،زمین،کلنگی،ویلایی،تجاری
021-88331880

رهن کامل آپارتمان در عمار نیاوران 180 متر

کد ملک : 1547549

رهن کامل آپارتمان در عمار نیاوران 180 متر سه خوابه در طبقه دوم از 15 طبقه با پارکینگ انباری آسانسور,اشپزخانه چوبی کف لمینت ,استخر سونا جکوزی,سالن اجتماعات,لابی و سالن جیم در تهران نیاوران

قیمت اجاره آپارتمان در نیاوران:تماس بگیرید

رهن قابل تبدیل به رهن و اجاره تا یک میلیارد

 مجتمع دریای نور در منطقه یک تهران شمیران, نیاوران واقع شده است که شامل 92واحد مسکونی در زمینی به مساحت 3590متر و با زیربنای حدودا 24600مترمربع است. سطح زیر زمین و طبقه همکف و 15طبقه مسکونی ساخته شده است.  ورودی برج در طبقه همکف ورودی‌ای مجلل و با وسعتی مناسب با کل بنا و دو ورودی پیش‌بینی شده است. در این فضا علاوه‌بر به‌کارگیری مصالح بسیار زیبا در کف دیوارها تا نصب سقف‌های کاذب و دکوراتیو با ایجاد اختلاف سطح‌های متنوع و امکان نورپردازی‌های جذاب موجب می‌گردد تا در مجموع فضایی بسیار مطبوع فراهم آید.

به منظور تامین دسترسی‌های عمومی به سایر طبقات، سه پیش فضا به صورت مستقل تعبیه شده است که در هر پیش‌فضا یک پله و دو آسانسور و بین این دو نیز پله سومی براساس ضوابط و مقررات سازمان آتش‌نشانی طراحی شده است. فضای موجود در این مجتمع را می‌توان به سه قسمت تقسیم کرد.

در قسمت فضای ورزشی، یک مجموعه ورزشی شامل استخر و سالن چند منظوره همراه با امکانات مناسب پیش‌بینی شده است.

دسترسی به مجتمع ورزشی از طریق ورودی اصلی تامین می‌شود تا کنترل‌های لازم به منظور استفاده اختصاصی ساکنان صورت بگیرد.

جکوزی، سونای خشک و بخار، حوضچه آب سرد، رختکن و تصفیه خانه برای قسمت استخر پیش‌بینی شده است و برای قسمت سالن ورزشی ورزش‌هایی مانند بدنسازی، تنیس روی میز و دیگر ورزش‌های سبک درنظرگرفته شده است. طراحی این فضا به طوری است که برای انجام جلسات سخنرانی می‌توان از آن محل به عنوان آمفی‌تئاتر استفاده کرد.

در فضای مسکونی، ??واحد مسکونی در ??طبقه تهیه شده است. امکان نورگیری از چهار طرف ساختمان و دسترسی کامل ساکنان به نور طبیعی، ایجاد تراس‌های وسیع و اختصاصی برای هر واحد، جداسازی فضاهای عمومی و اختصاصی هر واحد را می‌توان از مزایای مثبت این واحدها دانست. این مجتمع ??طبقه است که طبقات اول تا ششم هر کدام هشت واحد در چهار تیپ و جمعا در قالب ??واحد مسکونی طراحی شده است. ساختمان از طبقه هفتم در هر دو جهت طولی (از سمت شرق به غرب) و از طبقه نهم نیز در جهت عرضی عقب‌نشینی خواهد داشت.

قیمت مترمربع :000 تومان
قیمت کل: 000 تومان
ملک جهت :رهن کامل
تاریخ آگهی : 1400/12/13
اعتبارآگهی : 1409/11/07

مشخصات مکانی
کشور
ایران
استان
تهران
شهر
تهران
منطقه
نباوران
مشخصات کلی
نوع ملک
آپارتمان
موقعیت ملک
جنوبی
تعداد طبقات
15
تعدادواحد
4
سن بنا
0
نما
ترکیبی
متراژ زمين
0
طول بر
0
تراکم
0
مشخصات واحد
زیربنا
180
شماره طبقه
2
تعدادخواب
0
آشپزخانه
mdf
سرویس بهداشتی
ايراني فرنگي
کفپوش
لمینت
تعدادخط تلفن
0
امکانات واحد
                             
                                

     
مشخصات ملک
مالک مسکونی
اجاره
تخلیه
محل سکونت مالک
وضعيت سند :
تنظيم کننده :