مشاورین املاک،خرید،فروش،آپارتمان،ملک،زمین،کلنگی،ویلایی،تجاری
021-88331880

فروش آپارتمان در آلانیا ترکیه

کد ملک : 1217274

فروش آپارتمان های آماده برای فروش در ترکیه آنالیا پروژه های ساخته شده توسط  شرکت
            Arbat Homes
alanya kalaeطیف گسترده ایی از خدمات را شرکت ما ارائه می دهد وشرکت  ما در طول 3 سال اخیر در آلانیا تبدیل به بهترین مشاور املاک در آلانیا شده است.
-بهترین راه انتخاب , پروژه های آماده تحویل است  که می توان آنها را مشاهده کرد .به همین دلیل ما تورهای متعددی برای بهتر دیدن پروژه ها و شهر آلانیا خواهیم داشت تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید .
-محل اقامت شما,ترنسفر فرودگاهی , کمک در خرید بلیط,گشتهای شهری و دیدار از زیبایی های شهر و انتخاب ملک با بهترین کیفیت و با توجه به شرایط مالی شما
-ما شما را از قوانین و مقررات در مورد خرید و املاک در ترکیه آگاه می کنیم و در صورت لزوم به مشاورین حقوقی و مترجمان شفاهی معرفی می کنیم
-اگر شما تمایل به ساخت و ساز ,خرید زمین ,و ساخت هتل و یا بازسازی ملک برجسته ایی را دارید ما می توانیم شما را به شریکی قابل اعتماد معرفی کنیم و در طول فرآیند خرید و ساخت و ساز شما را همراهی و پشتیبانی کنیم .
شرکت ما یکی از مطمؤن ترین شرکتها در زمینه ساخت و ساز در منطقه است که با برنامه ریزی در زمان تعیین شده و طراحی خوب و با کیفیت محصولات خود را اراؤه می دهد.اگر شما پروژه های ساخته شده توسط شرکت ما را انتخاب کنید می توانید از تخفیف و مزایای دیگر شرکت ما استفاده کنید .
ما  با بهترین  خدمات ,واقع  در زیباترین مکان با زیر ساختهای توسعه یافته سعی در رضایت شما داریم .پروژه های ما با معماری منحصر به فردی که بعضی از آنها با امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد .بر خلاف خیلی از شرکتهای دیگر ما پروژه های خودمان را برای سرمایه گذاری به شما معرفی می کنیم که در کیفیت نظیر ندارند.
ما با کمال میل تجربیات چندین ساله خود را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید در ترکیه کسب و کار پر رونقی را داشته باشید .
می خواهیم شما را از این واقعیت که خرید ملک در خارج از کشور نه تنها یک فرصت واقعا" عالی برای لذت بردن از دریا و آفتاب و هوای پاک است آگاه کنیم بلکه این یک سرمایه گذاری بسیار سودآور می باشد .
منطقه مدیترانه دارای  پتانسیل 150% رشد قیمت املاک در 3 سال اخیر بوده است .
شرکت ما در جهت تعمییر ساختمانهای قدیمی و فرسوده و فروش آنها فعالیتهای چشم گیری داشته است .
خدماتی که ما به شما اراؤه می دهیم فراتر از تصور شماست به عنوان مثال : اجاره اتومبیل,تمیز کردن منزل,کمک در خرید لوازم و اثاثیه منزل ,خرید مواد غذایی قبل از ورود شما به منزل, اتصال اینترنت و تلفن و تلفن همراه ,ترنسفر فرودگاهی و هرگونه مشکل غیر مترقبه دیگر .
در آخر از همه کسانی که علاقه مند به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه هستند و تمایل دارند در محیطی امن ,آزاد و با کیفیت شروع به کار کنند دعوت به همکاری می کنیم .

مجتمع جدید در اوبا /آلانیاشماره ملک : 

این مجموعه در قلب شهر الانیا قرار دارد و فقط 100 متر تا ساحل شنی فاصله دارد . و احاطه شده با سوپر مارکتها , مراکز خرید ,مراکز تفریحی,اماکن تاریخی,زمین های بازی ,زمین های ورزشی ,رستوران ها و کافه  ها می باشد و در نزدیکی نزدیکی حمل و نقل عمومی می باشد 

این مجموعه از چهار بلوک 9 طبقه , که تنها دو بلوک آن برای فروش می باشد تشکیل شده :

امکانات ساختمان

فضای سبز

آسانسور

استخر شنا

استخر شنای کودکان

زمین بازی 

سالن بدنسازی

سونا

حمام ترکی

سالن ماساژ

اتاق بازی

اینترنت

رستوران

پارکینگ

نگهبان 24 ساعته

 

قیمت 119.000 یورو

این پروژه در حال ساخت می باشد و تاریخ اتمام آن سال 2018 است . این پروژه دارای اقساط بدون بهره تا پایان پروژه می باشد .قیمتها با پیشرفت پروژه افز

 


فرصتی بزرگ برای سرمایه گذاریشماره ملک 

مجتمع مسکونی واقع در نزدیکی ساحل زیبای کلؤوپاترا در منظقه ایی آرام در قلب شهر آلانیا 

این مجتمع در دو طرف خیابان اصلی به سمت یکی از زیباترین سواحل ترکیه ساحل کلؤوپاترا قرار دارد . آلانیا یک شهر پر رفت و آمد در کنار دریای مدیترانه با یک چشم انداز طبیعی خیره کننده و بسیار عالی برای تعطیلات و زندگی داؤمی می باشد و همیشه از تقاضای بالایی برای خرید و اجاره املاک برخوردار است و این خود تضمینی برای یک درآمد ثابت از طریق اجاره ملک است 

امکانات بسیاری برای راحتی و سرگرمی در این مجموعه وجود دارد که می توان به استخر شنا سرپوشیده و روباز ,جکوزی,سالن بدنسازی,زمین بازی کودکان,حیاط دنج با فضای سبز چشم گیر اشاره کرد .این مجموعه دارای واحدهای یک خوابه و دو خوابه با مساحت های 50 و 111 متر مربع می باشد و واحدهای سه و چهار خوابه پنت هاوس دوبلکس با مساحت های 155 و 195 متر مربع است . 

کیفیت ساخت و ساز : در این پروژه ما تمامی کارهای ساختمانی را تضمین می کنیم که با بهترین و بالاترین کیفیت می باشند .ساختمانهای ما با 15 سال گارانتی اراؤه می شوند . دکوراسیون داخلی دارای 2 سال گارانتی است .بام ضد آب و گرما , دیوارها با عایق صدا و گرما , دیوارهای حمام ضد آب و بالکن ضد آب از ویژگی های ساخت این پروژه هستند .

شما با خرید ملک در این پروژه می توانید از اقساط بدون سود بهره مند شوید و سرمایه خود را با توجه به افزایش روز به روز قیمتها افزایش دهید .

تارخ اتمام پروژه خرداد 1395

پیش فروش آپارتمان در آنالیا ترکیه

کد ملک : 1217286

 

پیش فروش آپارتمان در آنالیا ترکیه

پروزه ایی استثنایی با قیمتهایی باورنکردنی شماره ملک : Ap889

پروژه هایی استثنایی با قیمتهایی باورنکردنی

پروزه ایی مدرن و با کیفیت در قلب آلانیا .تنها با فاصله ایی 200 متری از ساحل زیبا و معروف کلؤوپاترا می باشد ساحلی که به داشتن شنهای نرم و طلایی معروف تست . این پروزه در قلب بهترین منطقه تفریحی الانیا که مملو از بارها و رستورانها و زمینهای ورزشی و پارک های بازی بچه ها می باشد واقع شده است . ساختمان شامل پنج طبقه است که جمعا" شامل 30 اپارتمان می باشد.و دارای 24 آپارتمان یک خوابه با مترازهای 55,53,62 و 6 پنت هاوس دوخوابه با مترازهای 139و108 متری می باشد 

امکانات ساختمان

فضای سبز

استخر روباز,استخر بچه ها

سالن بدنسازی

نگهبان

ژنراتور

تاریخ اتمام :اردیبهت 2016

پیش فروشها آغاز شده است و قیمتها بعد از اتمام پروژه تغییر خواهد کرد.

وام بدون بهره فقط تا پایان اتمام پروژه 

پیش فروش آپارتمان در آنالیا ترکیه

 

پیش فروش آپارتمان در آنالیا ترکیه

 

پیش فروش آپارتمان در آنالیا ترکیه

 

مدیر فروش :فریده سهیلی
Telegam    :004915217800765
Wahtsapp:004917672486843
Viber:         004917672486843
E Mail:farischneider@gmail.com
E Mail:faridehsoheili7@gmail.com

فروش آپارتمان در ترکیه آلانیا

فروش آپارتمان در آلانیا ترکیه

tv,a H\hvjlhk nv Hghkdh

قیمت مترمربع :000 تومان
قیمت کل: 000 تومان
ملک جهت :خريد و فروش
تاریخ آگهی : 1394/12/28
اعتبارآگهی : 1404/12/25

مشخصات مکانی
کشور
ترکیه
استان
آلانیا
شهر
آلانیا
منطقه
آنالیا
مشخصات کلی
نوع ملک
آپارتمان
موقعیت ملک
شمالی
تعداد طبقات
0
تعدادواحد
0
سن بنا
0
نما
متراژ زمين
0
طول بر
0
تراکم
0
مشخصات واحد
زیربنا
0
شماره طبقه
0
تعدادخواب
0
آشپزخانه
سرویس بهداشتی
کفپوش
تعدادخط تلفن
0
امکانات واحد
                             
                                

     
مشخصات ملک
مالک مسکونی
اجاره
تخلیه
محل سکونت مالک
وضعيت سند :
تنظيم کننده :

اطلاعات تماس
نام آگهی دهنده : فریده سهیلی
تلفن آگهی دهنده : 49 152 780 07 65+
آدرس: Skaye :Arbathomes12 Telegam :004915217800765 Wahteapp:004917672486843 Viber: 004917672486843 E Mail:farischneider@gmail.com
ايميل : E Mail:faridehsoheili7@gmail.com